20 Eylül 2011 Salı

Ders Programları web adresi

Gaziosmanpaşa Üniversitesi eğitim fakültesi ders programlarınızı aşağıdaki web adresinden öğrenci girişi yaparak öğrenebilirsiniz.

Çift Anadal Programı Eğitim Fakültesi Kontenjanları

FAKÜLTE  :   EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÇİFT ANADAL PROGRAMI AÇILACAK BÖLÜM
 ÇİFT ANADAL PROGRAMI İÇİN ÖĞRENCİLERİ KABUL EDİLECEK BİRİMLER
YARIYIL VE   
KONTENJAN (*)
FAKÜLTE
BÖLÜM
3. YARIYIL
5. YARIYIL
Sınıf Öğretmenliği (NÖ)
Eğitim Fakültesi
Sınıf Öğretmenliği,
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği,
Fen Bilgisi Öğretmenliği,
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık,
Bilgisayar ve Öğr. Tek. Öğretmenliği,
Resim Öğretmenliği
Müzik Öğretmenliği
5
5
Sınıf Öğretmenliği (İÖ)
Eğitim Fakültesi
5
5
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
Eğitim Fakültesi
3
3
Fen Bilgisi Öğretmenliği (NÖ)
Eğitim Fakültesi
3
3
Fen Bilgisi Öğretmenliği (İÖ)
Eğitim Fakültesi
3
3
Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık (NÖ)
Eğitim Fakültesi
3
3
Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık (İÖ)
Eğitim Fakültesi
3
3
Bilgisayar Ve Öğr.Tek.Öğret.
Eğitim Fakültesi
3
3
Resim Öğretmenliği
Eğitim Fakültesi
1
1
Müzik Öğretmenliği
Eğitim Fakultesi
1

1

Sınıf Öğretmenliği Birinci Hafta Ders Planı (19-20-21 Eylül)

KONULAR:

1.1.        Mikroskopla ilgili genel bilgilerin verilmesi,
1.2.        Mikroskobun kısımlarının tanıtılması,
1.3.        Mikroskopla incelemek için preparat hazırlama,
1.4.        Mikroskobu kullanma,
1.5.    Deney raporu hazırlama,

DENEYLERİN GENEL VE ÖZEL AMAÇLARI


 Mikroskobu tanır ve mikroskobun nasıl kullanılacağını bilir.


  •      Mikroskobu kullanıma hazırlayabilir,
  •           Mikroskobun kısımlarını gösterir,
  •      Mikroskopta preparat hazırlayacağı malzemeleri (lam, lamel, pipet…) bilir.
  •      Mikroskopta incelemek için preparat hazırlayabilir,
  •     Hazırladığı preparatı mikroskopta inceleyebilir,
Deneyde Kullanılacak Malzemeler


·         Mikroskop
·         Lam
·         Lamel
·         Su
·         Damlalık
·         Üzerinde harfler bulunan kağıtlar (K, O,R, S, N)
·         Renkli ipler,



Etkinlik 2.1.Bil bakalım

            Farklı nesnelerin mikroskopta çekilmiş görüntüleri öğrencilere gösterilir ve bunların neler   olabileceğini
 tahmin etmeleri istenilir. Öğrenci tahminleri sonucunda doğru bilen varsa bunu nereden bildiği sorulmalı doğru cevap veren olmazsa bunların ne olduğu ve neden böyle gözüktüğü öğretmen tarafından açıklanır.



Etkinlik 2.2. Harflere Bakın


               Öğretmen öğrencilere mikroskop hakkında kısaca bilgiler verir. Mikroskobun günlük hayatımızda ne işe yaradığını sorar. Mikroskobun kurulumunu gösterir. Kısımlarının neler olduğunu ve ne işe yaradıklarını anlatır. Mikroskopta incelemek üzere preparat hazırlamayı gösterir. Öğrenciler gözlemledikleri işlemleri sırasıyla her birini gruptan bir kişi yapacak şekilde tekrar ve deneyi tamamlarlar.

DEĞERLENDİRME

Deney raporu (Vee Diyagramı): Deneyler sonunda öğrenciler, öğretmen tarafından şablonu verilen vee diyagramları doldurulacaktır. Bu diyagramlar öğretmen tarafından hazırlanan dereceli puanlama anahtarına göre değerlendirilecektir.



Grup Değerlendirme Formları: Öğrencilerin grup çalışmalarını grup değerlendirme formları kullanılarak değerlendirilecektir.